متخصصین حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چه کسانی هستند؟

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهمترین دغدغه‌های هر کسب‌وکار، فارغ از اندازه آن است. هر چه این رابطه بهتر باشد، خرید بیشتری را مشتری انجام خواهد داد. امروزه اغلب کسب‌وکارها، این ارتباطات را از طریق نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM)مدیریت می‌کنند. افراد با استعدادی که وظیفه مدیریت این نرم‌افزار و یا تکنولوژی را دارند و استراتژی‌های بازاریابی و فروش را برای سازمان پیاده‌سازی و اجرا می‌کنند متخصصین حوزه…

ادامه مطلبمتخصصین حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چه کسانی هستند؟

نرم‌افزار CRM چگونه نیروهای انسانی کسب‌وکارهای کوچک را کارآمدتر می‌کند؟

فناوری CRM فقط مختص شرکت‌های بزرگ نیست. در گذشته، ارتباط با مشتری با نامه‌نگاری صورت می‌گرفته است. اکنون، مثل خیلی از چیزها، شاهد پیشرفت تکنولوژی در راستای بهبود این امر هستیم. برنامه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، راه حلی است که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.  ابزارهای مدرن CRM، به‌منظور دنبال کردن سرنخ‌ها و بستن قرارداد ، پیگیری‌های ابتدایی فروش را با سیستم مدیریت وظایف ترکیب می‌کند. بهبود…

ادامه مطلبنرم‌افزار CRM چگونه نیروهای انسانی کسب‌وکارهای کوچک را کارآمدتر می‌کند؟

7 استراتژی برای افزایش درآمد از مشتریان فعلی

به دست آوردن مشتریان جدید، هزینه‌بر و وقت‌گیر است. در واقع تحقیقات نشان داده که جذب مشتریان 5 برابر هزینه‌بر تر از نگه داشتن مشتریان موجود است. فراهم کردن رضایت مشتری نیز ضمانتی بر خرید دوباره نخواهد بود‌، چرا که بین 60% تا 80% مشتریان رضایت‌مند‌، دیگر خرید نمی‌کنند. برای دیدگاه‌های بیشتر بر چگونگی افزایش درآمد از مشتریان موجود‌، مطالب زیر را بخوانید. یک راه ساده برای افرایش فروش این…

ادامه مطلب7 استراتژی برای افزایش درآمد از مشتریان فعلی

چگونه در مذاکره مهارت پیدا کنیم؟

در اغلب فرم‌های استخدامی شرکت‌ها، داشتن مهارت مذاکره جزو شرایط گرفتن نیرو می‌باشد. اما توانایی مذاکره نیاز به مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی و ارتباطی دارد که برای دستیابی به نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرایط مذاکره زمانی اتفاق می‌افتد که دو طرف یا گروهی از افراد در مورد حل مسئله یا هدف یک پروژه یا قرارداد با یکدیگر اختلاف نظر دارند. برای داشتن مذاکره موفقیت آمیز، لازم است که…

ادامه مطلبچگونه در مذاکره مهارت پیدا کنیم؟

9 نکته برای ارائه عالی یک ‌پیش‌نمایش (Demo) محصول

ارائه پیش‌نمایش یا دمو محصولات، به نوعی روزی و محل امرار معاش فروشندگان است. اما در همین حال، بسیاری از نمایندگان فروش سعی دارند تا ارائه ای با نرخ تبدیلی مناسب آماده کنند. ما در این مقاله در مورد چگونکی به ثمر نشستن پیش‌‌نمایش بحث خواهیم‌کرد. همه‌ی نکات درمورد برنامه‌ریزی مناسب و شخصی‌سازی است – به ما اعتماد کنید! 1. یک ارائه‌ی پیش‌نمایش چقدر باید طول بکشد؟ برای ارائه دمو،…

ادامه مطلب9 نکته برای ارائه عالی یک ‌پیش‌نمایش (Demo) محصول

چرا در سال 2020 به ایمیل سرد (Cold Email) نیاز وجود ندارد

اگر فکر می‌کنید چرا صدها ایمیل، پر از پیشنهادات دریافت می‌کنید و درک نمی‌کنید چرا شرکت‌ها تصمیم به ارسال این هرزنامه‌ها (اسپم) گرفته‌اند. این مقاله برای شما تهیه شده است. چرا؟ برای اینکه احتمالا شما ده‌ها پیشنهاد با ارزشی که به رونق کسب‌وکارتان کمک می‌کند را از دست داده‌اید. به عنوان یکی از متخصصین حوزه بازاریابی، ما هر روز اقدام به ارسال ایمیل‌های سرد کرده و از این کار لذت…

ادامه مطلبچرا در سال 2020 به ایمیل سرد (Cold Email) نیاز وجود ندارد

10 خطای وب‌سایتی که بر روی کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد

بیشتر شرکت‌هایی که دارای وب‌سایت هستند سرنخ‌های فروش را از طریق آن ایجاد می‌کنند. اما تولید آن‌ها به فاکتورهایی وابسته است. در ادامه برای جلوگیری از صرف وقت و هزینه، به بررسی و بیان بعضی از اشتباهات رایج در ایجاد سرنخ می‌پردازیم.  تعیین نکردن گروه هدف وب‌سایت همانند فرم‌های بازاریابی و فروش عمل می‌کند. پیام‌های قرار گرفته شده در آن، باید با توجه به مخاطب، تغییر شکل پیدا کند. اطلاعات…

ادامه مطلب10 خطای وب‌سایتی که بر روی کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد

کتاب “جایگاه‌سازی: نبردی برای ذهن”

مردم در جوامع امروزی توسط رسانه‌ها احاطه شده‌اند و دیگر به همه چیز شک دارند. این کتاب از رویکردی نوین برای حل مشکل "ناتوانی در ایجاد رابطه" به نام "جایگاه سازی" صحبت می کند. مجموعه فعالیت هایی که باعث می‌گردد یک محصول به همراه تصویری روشن و شفاف در ذهن مخاطبان بنشیند. تصویری که نقاط قوت و یا ضعف یک سازمان را در کنار رقبایش نشان می‌دهد. نابغه‌های حوزه تبلیغات،…

ادامه مطلبکتاب “جایگاه‌سازی: نبردی برای ذهن”

تماس سرد (Cold Calling): نکات، ترفندها و بهترین روش‌ها

اگر فروشنده هستید و روی "تماس سرد" سرمایه‌گذاری نمی‌کنید، احتمالا مقدار قابل توجهی پول از دست می‌دهید! تماس سرد یکی از بهترین روش‌ها برای تامین امنیت شغلی است. این بهترین روش برای پیدا کردن سرنخ در رویداد‌هایی است که در آن هستید. واضح است که نزدیک شدن به مشتریان فعلی و گذشته، و درخواست مراجعه حضوری، مهمترین چیز برای فروش است. چرا که یک مراجعه حضوری، با پانزده تماس سرد…

ادامه مطلبتماس سرد (Cold Calling): نکات، ترفندها و بهترین روش‌ها

ایمیل‌هایی که به وفادار ماندن مشتریان کمک خواهد کرد

برخی از شرکت‌ها آن چنان به کیفیت محصولات خود اطمینان دارند که فکر می‌کنند بازدیدکنندگان با دیدن آن‌ها حتما تبدیل به طرفدارانی دو آتیشه خواهند شد. اما این تمام ماجرا نیست. در این حرف که داشتن محصولی با کیفیت، برای جذب مشتری، از اهمیت بالایی برخوردار است شکی نیست ولی برای ساختن ارتباط سازنده با مشتریان، شما باید چیز بیشتری به آن‌ها بدهید. بنابراین بعد از خرید مشتریان، می‌بایست استراتژی‌هایی…

ادامه مطلبایمیل‌هایی که به وفادار ماندن مشتریان کمک خواهد کرد

پایان محتوا

صفحات بیشتری برای بارگذاری وجود ندارد