“تاثیر” یک کتاب کلاسیک در مورد هنر متقاعد کردن است. این کتاب به زوایای روانشناسی و نحوه گرفتن جواب مثبت از مردم میپردازد. دکتر رابرت بی. سیالدینی یکی از خبرهترین سرشناسان حوزه بیپایان تاثیرگذاری و متقاعد کردن است. تجربه موشکافانه و مبتنی بر مطالعات میدانی 35 ساله وی به همراه یک تحقیق سه ساله بر روی این مساله که “چه چیزی مردم را قانع میکند تا رفتار خود را تغییر دهند؟” منجر به خلق این کتاب بی نظیر شده است.
در این کتاب شش اصل جهانی را به همراه روشهای بکارگیری آنها و روشهای مقابله با آنها میآموزید تا به یک مجابگر حرفهای تبدیل شوید. کتابی فوقالعاده برای هر قشری از جامعه که با اصولش شمارا تشویق به شروع تغییرات از خود کرده و همانند نیرو محرکی برای موفقیتتان عمل کند.
مطالعه”تاثیر” بایستی یکی از الزامات برای همه فعالین اقتصادی باشد.
مجله “Journal of Retailing “