You are currently viewing حقایق فروشی که آرزو می‌کردید زودتر می‌دانستید

حقایق فروشی که آرزو می‌کردید زودتر می‌دانستید

چالش اصلی افراد فعال در تجارت الکترونیکی، رشد فروشگاه‌های آنلاین، نیاز به تبلیغ، امنیت اطلاعات شخصی و داده‌های پرداخت خریداران. اما بازار با موفقیت، راه حل‌هایی را برای همه این مشکلات پیدا می‌کند و موثرترین آن‌ها به استاندارد تبدیل خواهند شد. در این مقاله حقایق فروش تجارت آنلاین، که هر کسی آرزوی دانستن آن را دارد مطرح می‌کنیم.

35٪ از دریافت‌کنندگان ایمیل (نامه الکترونیکی)، پیام‌ها را با توجه به عنوان یا موضوع باز می‌کنند.

داشتن عنوانی جذاب، مهمترین مولفه موفقیت است. انتخاب عنوان نامناسب می‌تواند منجر به نشانه‌گذاری و اسپم شدن نامه الکترونیکی شود. برداشت اول می‌تواند به ایجاد انگیزه و خوانده شدن نامه و در نهایت احتمال فروش کمک کند. به مردم اعلام کنید که شما چیزی دارید که ارزش وقت گذاشته شدن دارد.

92٪ از تعاملات با مشتریان از طریق تماس تلفنی صورت می‌گیرد.

ارسال نامه الکترونیکی ارزشمند است، اما هیچ چیز جای صحبت کردن با مشتریان آتی شما را پر نخواهد کرد. بنابراین، در تماس‌های سرد متخصص شوید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. طبق تحقیقات 92٪ فروشندگان پس از دریافت چهار سری جواب منفی از ادامه ارتباط امتناع می‌ورزند، اما 80٪ از مشتریان آتی شرکت چهار بار قبل از گفتن “بله”، “نه” می‌گویند. هنگام مواجهه با مخالفت‌ها، به یاد داشته باشید که قانون اصلی، سؤال کردن به گونه‌ای است که طرف صحبت شما بتواند به مخالفت‌های خودش پاسخ دهد. این یکی از روش‌های مذاکره است. خودتان را کنترل کنید و نگذارید احساسات بر شما غلبه کرده و شما را وارد بحث و جدل کند.

71% کارشناسان فروش می‌گویند که آنها وقت زیادی را برای ورود داده‌ها صرف می‌کنند.

پیام‌های الکترونیکی و تماس‌های تلفنی بطور خودکار با استفاده از نرم‌افزار CRM دنبال می‌شوند، بنابراین می‌توانید زمان بیشتری را برای بستن قراردادها و زمان کمتری برای وارد کردن اطلاعات صرف کنید.

50% از زمان فروش، صرف کارهای غیر مولد و بی‌حاصل می‌شود.

هنگامی که در حال جستجوی مشتریان جدید هستید، باید روی یک نوع خاص از مشتریان متمرکز شوید. از خود بپرسید مشتری ایده آل شما چه کسی است. زمان خود را مدیریت کنید. به کمک یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تمام موارد مورد نیاز خود را دنبال و پیگیری کنید. به جای صرف زمان بر روی کارهای بیهوده، تمرکز خود را بر روی ارتباط با مشتریان بالقوه کنید.

84% از افراد خرید خود را با توجه و بررسی نظرات دیگران انجام می‌دهند.

کسب‌وکارهای کمی، از این مزیت استفاده می‌کنند. اضافه کردن نظرات مشتریان و خریداران گذشته، می‌تواند در تصمیم گیری افراد دیگر کمک شایانی کرده و یک سری از نگرانی‌های آن‌ها را در زمان خرید برطرف نماید.

بیش از 30٪ از کل معاملات آنلاین از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود. و این رقم در حال رشد است.

سایت بهینه شده برای موبایل، فروش بیشتر را نتیجه خواهد داد. بیشتر سایت‌های بزرگ، صفحات وب را واکنش گرا (Responsive) طراحی می‌کنند تا برای نمایش بر روی دستگاه‌های همراه مناسب باشد.

مناسب‌ترین کانال‌های تبلیغ در درجه اول موتورهای جستجو (SEO) می‌باشند. در درجه دوم بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و در درجه سوم سایت‌های مقایسه کننده قیمت می‌باشند.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) نیازمند کار زیاد است. هر اطلاعاتی که شما در سایت قرار می‌دهید می‌تواند موقعیت شما را تحت تاثیر قرار دهد. سئو کمک خواهد کرد که سایت شما در نتایج جستجوی سایت‌هایی مثل گوگل در رتبه‌های بالاتری نمایش داده شده و بهتر دیده شود.

29٪ از خرده فروشان اروپایی از 2 یا 3 کانال برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، در حالی که نیمی از فروشندگان از طریق سه یا چند کانال خریدار را جذب می‌کنند.

مناسب‌ترین استراتژی برای آگهی محصولات، ترکیب کانال‌های زیر و تبلیغ آن‌ها می‌باشد:

  • شبکه‌های اجتماعی
  • روابط عمومی
  • همکاری بین شرکتی Co-Marketing
  • وبلاگ
  • بنرهای تبلیغاتی
  • بازاریابی کلیکی PPC

40% از کاربران اگر زمان بارگیری سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد آن را می بندند.

داشتن سایتی با زمان بارگذاری بالا، کلافه کننده است و می‌تواند به ترافیک کمتری در وب سایت شما منجر شود.

86.6٪ از مشاغل كوچك و متوسط آمریكا وب سایت را اصلی‌ترین ابزار بازاریابی اینترنتی می‌دانند.

راحتی کاربری وب سایت، طراحی زیبا، عدم وجود خطاهای فنی، محتوا و نوشتاری خوب و مفید، همه اینها می‌تواند به طور قابل توجهی، باعث افزایش بازدیدکنندگان و در نهایت سوددهی بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید