مدیریت منابع انسانی و گزارش عملکرد کارشناسان فروش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مستعدترین‌ها را در کنار خود حفظ کنید

نیروهایی را استخدام کرده، رشد دهید و نگهداری کنید که می‌توانند برای شما موثر واقع شوند. مدیریت ارتباط با مشتری با مجهز کردن مدیران و تیم منابع انسانی به ابزارهای مورد نیازشان، این امکان را به آن‌ها می‌دهد که بهترین کاندیدها را شناسایی کرده و موفقیت آن‌ها را تضمین نمایند.

تحولات منابع انسانی شما از اینجا شروع می‌شود

نیروهای مناسب‌تر را سریعتر جذب کنید

به نیروهای تازه وارد خود، حتی قبل از شروع به کار، با چک لیست‌های شخصی، روال‌ها و زمان‌بندی‌های کاری شفاف و واضح خوش‌آمد بگویید.

بیشتر مطالعه نمایید

نیروهای خود را برای موفقیت تجهیز کنید

اضطراب‌های ناشی از کارهای روزمره را از بین ببرید. مدیریت ارتباط با مشتری به نیروهای شما امکان تجربه کارهای اداری ساده‌تر را بخشیده، تعهد کاری آنان را بهبود داده و اثربخشی آنان را تسریع می‌کند.

بیشتر مطالعه نمایید

تیم‌هایی با سطح عملکرد ایده‌آل بسازید

با تغییر نگرش پرسنل خود از "استخدام شدن" به "الهام بخشیدن" فراتر از سیستم‌های مدیریت منابع انسانی حرکت کنید.

بیشتر مطالعه نمایید

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‌ای که به سادگی میتوان آن را تغییر و یا بسط داد و یا با نرم‌افزارها و سرویس‌های دیگر به سادگی مرتبط ساخت خلاقیت را به سیستم خود تزریق نمایید.

بیشتر مطالعه نمایید

مستندات تخصصی فروش از جمله برگ مشخصات فنی و برگ مشخصات ایمنی

نیروهای مناسب‌تر را سریعتر جذب کنید

زمان آموزش نیرو‌های خود را به حداقل برسانید

با به اشتراک گذاردن تجربیات نیروها و بهره‌گیری از روال‌های از پیش تعیین‌شده فروش، زمان آموزش و آشنایی نیروهای جدید را کاهش داده و موجبات بهبود معاملات و حذف محدودیت‌های کسب تجربیات پیشین را فراهم آورید.

همکاری متقابل را به شکل یک اصل پیاده‌سازی نمایید

با به اشتراک گذاردن منابع اطلاعاتی، افزودن راهنماها و ثبت رویدادها، هزینه‌های انتقال تجربیات خود با همکارانتان را کاهش داده و باعث تسریع انتقال و افزایش اثربخشی آن‌ها شوید.

مدیران خود را در امر استخدام توانمندتر سازید

به مدیران خود، با ارائه ابزارهای تحلیلی، این امکان را بدهید تا ارزیابی‌های خود را بر مبنای شاخص‌های قابل اندازه‌گیری به انجام برسانند.

نیروهای خود را برای موفقیت تجهیز کنید

اثربخشی پرسنل را افزایش دهید

از اینکه پرسنل شما وظایف و مسئولیت‌های معین و شفافی دارند اطمینان حاصل نمایید و به آن‌ها کمک کنید تا تمرکز خود را بر روی امور با اولویت بالاتر معطوف کنند.

از نگرش‌های فرد محور فاصله بگیرید

حتی در صورت عدم حضور هر نیرو، اخلال در کارها را به حداقل برسانید. افراد با اولویت‌بندی بر روی مسئولیت‌ها مربوطه متمرکز شده و از اطلاعات و منابع آموزشی یکپارچه مرکزی بهره‌مند می‌گردند.

از موفقیت اطمینان حاصل نمایید

پیشرفت تمامی مراحل کار را به کمک شاخص‌های عملکردی واضح زیر نظر بگیرید و به بازخورهای نیروها فرصت مطرح شدن بدهید. به سادگی از تجارب خود در آموزش نیروها بهره‌برداری نمایید تا برای هر جایگاه شغلی راهنماهای موثر داشته باشید.

لیست کارهای روزانه کارشناس فروش
دانشنامه مبتنی بر گزارش بازدید از واحد تجاری

تیم‌هایی با سطح عملکرد ایده‌آل بسازید

مسیر بازخور پرسنل را هموار سازید

امکان مطرح کردن بازخور را به صورت دائمی به نیروهای خود بدهید و با پاداش دادن به تاثیرگذارترین آن‌ها، "عملکرد" را به زبان مشترک بین نیروها و مدیران تبدیل کنید.

نسبت به عملکرد افراد آگاهی پیدا کنید

با مشاهده داشبوردهای لحظه‌ای از عملکرد و ردیابی موفقیت‌ها، به افراد فرصت دیده‌شدن بدهید.

توانایی‌های نیروهای خود را همسو کنید

عملکرد تیمی نیروهای خود را با استفاده از امکان ارائه بازخوردها بر روی اهداف مد نظر، ایجاد رقابت‌های موثر و به وجود آوردن راهنمایی‌های موثر در مسیر ترقی مدیریت نمایید.

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

به سرعت مطابقت پیدا کنید

از زمان بهترین استفاده را جهت تطابق با بازار نموده و نرم‌افزار را، با استفاده از زیرساخت‌های انعطاف‌پذیری که به شما در توسعه نرم‌افزارهای وب و موبایلی کمک می‌کنند، با نیازهای خود تطبیق دهید.

سیستم خود را بسط دهید

روال‌های کاری بین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود و دیگر نرم‌افزارها و سیستم‌ها را اتوماتیک کنید.

نوآوری را تزریق نمایید

تعاملات خود با مشتریانتان را با در دست داشتن بینشی عمیق و هوشمند، که راهنمای تیم شما به سوی کسب نتایج مطلوب تجاری خواهد بود، متحول سازید.

مغز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در پردازش ابری

مدیریت ارتباط با مشتری را در عمل ببینید

نمایش و دموی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

با ما گپ بزنید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
سهروردی شمالی، خ قندی، ک 16، پ 1، و 20
مشتاق دیدارتان هستیم.

با ما تماس بگیرید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

با 86031668-021 تماس بگیرید

درخواست تماس نمایید

اجازه دهید یکی از کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند.

ارسال درخواست