داشبورد مدیریتی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

به رشد کسب‌وکار خود شتاب دهید

فراتر از مرزها و محدودیت‌های سیستم حسابداری خود رشد کنید. یک راهکار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب به شما در برقراری ارتباطی موثر با کسب‌وکارتان و گرفتن تصمیم‌هایی هوشمندانه‌تر بر اساس گزارش‌های کاربردی کمک می‌کند.

تحولات مالی و سرمایه‌گذاری شما از اینجا شروع می‌شود

با فروش هوشمندانه، رضایت‌مندی مشتریان خود را ارتقا دهید

از فرصت‌های افزایش درآمد حداکثر استفاده را ببرید و خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

بیشتر مطالعه نمایید

عملیات‌های خود را بهینه نمایید

تولید و انبار خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایید تا محصولات و خدمات خود را راس موقع تحویل نموده و از هزینه‌های خود بکاهید.

بیشتر مطالعه نمایید

کارایی فرآیندهای مالی خود را بالا ببرید

دفاتر قانونی خود را سریع‌تر ببندید، گزارش‌های قدرتمند ارائه دهید و سودآوری خود را با هوش تجاری افزایش دهید.

بیشتر مطالعه نمایید

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‌ای که به سادگی میتوان آن را تغییر و یا بسط داد و یا با نرم‌افزارها و سرویس‌های دیگر به سادگی مرتبط ساخت خلاقیت را به سیستم خود تزریق نمایید.

بیشتر مطالعه نمایید

مراحل فروش از یافتن مشتری در کارزار تبلیغاتی تا پیشنهاد قیمت و ثبت سفارش فروش و صدور صورتحساب

با فروش هوشمندانه، رضایت‌مندی مشتریان خود را ارتقا دهید

هر چیزی را با ارزش آن ارزیابی کنید

سرنخ‌های فروش را بر اساس ظرفیت درآمدزایی آن‌ها اولویت‌بندی کنید. تمامی مراودات با مشتریان را از نزدیک دنبال کرده و بهترین راهنمایی‌ها را در مورد محصولات و خدمات مکمل و یا جایگزین، در طول چرخه فروش خود، ارائه نمایید.

خروجی تیم فروش خود را به حداکثر برسانید

روال ثبت درخواست تا دریافت وجه را تسریع کنید. نسبت به درخواست‌های فروش سریع عمل کنید و تمامی مراحل فروش را تا زمان پرداخت مدیریت نمایید.

خدماتی استثنایی به مشتریان خود ارائه دهید

با ارائه راهنمایی‌های مناسب و در زمان مقتضی به مشتریان خود، سطح رضایتمندی آنان را افزایش دهید و به نام تجاری خود اعتبار ببخشید.

عملیات‌های خود را بهینه نمایید

پیش‌بینی‌های خود را مدیریت نمایید

از پیش‌بینی‌های فروش و مقایسه آن‌ها با سطح موجودی انبار استفاده نموده و بهینه‌ترین برنامه‌های تولید را بچینید و یا در مناسب‌ترین زمان ممکن سفارش‌های خرید خود را ترتیب اثر دهید.

به بودجه‌بندی خود پایبند باشید

کمپین‌های تبلیغاتی خود را با استفاده از زمان‌بندی‌ها، هزینه‌یابی‌ها و گزارشات بسازید، مدیریت و پیگیری نمایید تا سودآوری آن‌ها را تضمین نمایید.

از فروش از دست‌رفته دوری کنید و کمبودها را کاهش دهید

با استفاده از برنامه‌ریزی‌ها، گزارشات و پیش‌بینی‌های فروش سطح مناسبی از موجودی محصولات را در انبار خود حفظ نموده و در مواقع کمبود، محصولات و خدمات جایگزین را پیشنهاد نمایید.

بررسی و ارزیابی اثر بخشی کارزار تبلیغاتی و بودجه بندی آن بر اساس اولویت ها
گزارش گیری عملکرد فروش و بازاریابی با اکسل Microsoft Excel و ابزارهای هوش تجاری Business Intelligence

کارایی فرآیندهای مالی خود را بالا ببرید

به بستن حساب‌های خود و ارائه گزارشات مالی سرعت ببخشید

مدیریت حساب‌های دریافتنی و تطبیق حساب‌های مشتریان را برای بستن و ارائه گزارش‌های مالی سریع و دقیق با حقظ صحت اطلاعات، را تسهیل نمایید. با استفاده از ابزارهای ارائه‌شده، گزارش‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، از جمله گزارش‌های مالیاتی، را به سادگی تهیه نمایید

به سرعت خود را با تغییرات سیستم مالی انطباق دهید

با بهره‌مندی از یک زیر‌ساخت انعطاف‌پذیر که از حساب‌ها، روال‌ها و مکانیزم محاسبه مالیات قاثده‌‌محور تشکیل شده است به سادگی با نیازمندی‌های واحد مالی انطباق پیدا کنید.

پیش‌بینی‌های خود را دقیق‌تر کنید

پیش‌بینی‌های مالی خود را بر مبنای مدل‌سازی و تحلیل‌های چند‌جانبه بهبود دهید و با بهره‌گیری از سازگاری سیستم با نرم‌افزار Microsoft Excel گزارش‌های مد نظر خود را در لحظه بدست آورید.

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

به سرعت مطابقت پیدا کنید

از زمان بهترین استفاده را جهت تطابق با بازار نموده و نرم‌افزار را، با استفاده از زیرساخت‌های انعطاف‌پذیری که به شما در توسعه نرم‌افزارهای وب و موبایلی کمک می‌کنند، با نیازهای خود تطبیق دهید.

سیستم خود را بسط دهید

روال‌های کاری بین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود و دیگر نرم‌افزارها و سیستم‌ها را اتوماتیک کنید.

نوآوری را تزریق نمایید

تعاملات خود با مشتریانتان را با در دست داشتن بینشی عمیق و هوشمند، که راهنمای تیم شما به سوی کسب نتایج مطلوب تجاری خواهد بود، متحول سازید.

مغز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در پردازش ابری

مدیریت ارتباط با مشتری را در عمل ببینید

نمایش و دموی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

با ما گپ بزنید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
سهروردی شمالی، خ قندی، ک 16، پ 1، و 20
مشتاق دیدارتان هستیم.

با ما تماس بگیرید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

با 86031668-021 تماس بگیرید

درخواست تماس نمایید

اجازه دهید یکی از کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند.

ارسال درخواست