سفارش فروش و صورتحساب خرده فروشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تمام خریداران را از همه جا جذب کنید

با ساختن یک تجربه یکسان خرید برای مشتریان خود، از خرید دیجیتال تا خرید فروشگاهی و یکپارچه‌سازی تعاملات درون سازمانی، بهره‌وری نیروهای انسانی خود را افزایش دهید. مدیریت ارتباط با مشتری به مخاطبین خرده‌فروشان این امکان را می‌دهد تا یک تجربه فراموش نشدنی و استثنایی را از خرید خود تجربه کنند.​

تحولات خرده‌فروشی شما از اینجا شروع می‌شود

یک کسب‌وکار هماهنگ را بگردانید

درآمد، رضایت مشتری و اعتبار نام تجاری خود را با ارائه یک تجربه خرید همسان و هماهنگ افزایش دهید.

بیشتر مطالعه نمایید

یک فروشگاه مدرن ایجاد کنید

فروشگاه‌های خود را بهتر مدیریت کنید. فروش آن‌ها را افزایش دهید و دائما با تغییر نیازهای مشتریان خود انطباق بپذیرید.

بیشتر مطالعه نمایید

مدیریت تجارت خود را موثرتر به انجام برسانید

نرخ بازگشت سرمایه و تقاضای محصولات خود را با استفاده از یک سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری که شامل اطلاعات، دسته‌بندی‌ها، طبقه‌بندی‌ها و قیمت محصولات می‌باشد، بهبود دهید.

بیشتر مطالعه نمایید

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‌ای که به سادگی میتوان آن را تغییر و یا بسط داد و یا با نرم‌افزارها و سرویس‌های دیگر به سادگی مرتبط ساخت خلاقیت را به سیستم خود تزریق نمایید.

بیشتر مطالعه نمایید

یکپارچگی ثبت سفارش فروش در سایت و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

یک کسب‌وکار هماهنگ را بگردانید

یک تجربه خرید بی‌همتا بسازید

درآمد، رضایت مشتری و اعتبار نام تجاری خود را با ارائه یک تجربه خرید همسان و هماهنگ در وب، موبایل، فروشگاه‌ها و... افزایش دهید.

امکان خرید از چند کانال را بوجود بیاورید

با فراهم کردن امکان خرید از کانال‌های مختلف برای مشتریان خود، به آنها آرامش و حق انتخاب بدهید.

اعتبار نام تجاری خود را افزایش دهید

به مشتریان خود امکان کسب امتیاز و استفاده از کارت‌های هدیه و کوپن‌های تخفیف را در کانال‌های مختلف فروش بدهید.

یک فروشگاه مدرن ایجاد کنید

به مشتریان خود خدماتی استثنایی ارائه دهید

توقعات مشتریان خود را با استفاده از ابزارهای آنی جهت دسترسی به اطلاعات محصولات، مشتریان و سفارشات برآورده سازید.

محصولات مناسب را به مشتریانتان پیشنهاد نمایید

طیف گسترده‌تر و مناسب‌تری از محصولات خود را، بر مبنای تحلیل‌های صورت گرفته بر اطلاعات خریدهای آنلاین و یا فروشگاهی، به مشتریانتان پیشنهاد نمایید.

فروشگاه خود را بهینه اداره نمایید

با استفاده از اتوماسیون و داشبوردهای تحلیلی که به شما در تهیه گزارشات، برنامه‌ریزی‌ها و فروش کمک می‌کنند، به بینشی جامع دست بیابید.

اطلاعات انبارش کالاها و خدمات قابل فروش
لیست قیمت و تخفیف کالاها و خدمات قابل فروش و تعیین مالیات بر ارزش افزوده

مدیریت تجارت خود را موثرتر به انجام برسانید

تقاضا برای محصولاتتان را مدیریت نمایید

با دنبال کردن اطلاعات، دسته‌بندی‌ها، طبقه‌بندی‌ها و قیمت محصولات از نزدیک، محصولات مناسب را در زمان مناسب از طریق کانال مناسب و با قیمت مناسب به مشتریان پیشنهاد کنید.

فروش و تخفیفات خود را موثرتر کنید

محصولات مناسب را انتخاب نموده و تخفیفات خود را بر اساس دسته‌بندی‌ها، کانال‌های ارتباطی، فصول و یا میزان وفاداری مشتریان اعمال نمایید تا در افزایش درآمد شما تاثیرگذار باشند.

به انجام امور روزانه سرعت ببخشید

به کمک ابزارها و روال‌های خودکار و کارآمد، فعالیت‌های معمول و امور مربوط به بستن فروشگاه‌ها را در انتهای روز تسریع کنید.

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

به سرعت مطابقت پیدا کنید

از زمان بهترین استفاده را جهت تطابق با بازار نموده و نرم‌افزار را، با استفاده از زیرساخت‌های انعطاف‌پذیری که به شما در توسعه نرم‌افزارهای وب و موبایلی کمک می‌کنند، با نیازهای خود تطبیق دهید.

سیستم خود را بسط دهید

روال‌های کاری بین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود و دیگر نرم‌افزارها و سیستم‌ها را اتوماتیک کنید.

نوآوری را تزریق نمایید

تعاملات خود با مشتریانتان را با در دست داشتن بینشی عمیق و هوشمند، که راهنمای تیم شما به سوی کسب نتایج مطلوب تجاری خواهد بود، متحول سازید.

مغز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در پردازش ابری

مدیریت ارتباط با مشتری را در عمل ببینید

نمایش و دموی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

با ما گپ بزنید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
سهروردی شمالی، خ قندی، ک 16، پ 1، و 20
مشتاق دیدارتان هستیم.

با ما تماس بگیرید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

با 86031668-021 تماس بگیرید

درخواست تماس نمایید

اجازه دهید یکی از کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند.

ارسال درخواست