داشبورد مدیر بازاریابی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

چشم‌اندازها را به روابط تجاری مبدل سازید

با فراتر رفتن از یک بازاریابی ساده، سرنخ‌های آماده برای فروش بیشتری را بیابید و پرورش دهید. فروش و بازاریابی خود را به هم متصل کرده، روال‌های کاری را به صورت خودکار درآورید و تصمیمات هوشمندانه‌تری اتخاذ نمایید تا نرخ بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانید.

تحولات بازاریابی شما از اینجا شروع می‌شود

سرنخ‌ها را ایجاد و پرورش دهید

سرنخ‌های بیشتری را از کانال‌های مختلف ردیابی کنید و از آنها سرنخ‌های آماده برای فروش بسازید.

بیشتر مطالعه نمایید

فروش و بازاریابی را همسو نمایید

سرنخ‌ها را اولویت‌بندی نموده و آن‌ها را با هم‌تیمی‌هایتان به سادگی تبادل و به واسطه اطلاعات و رویه‌های به اشتراک گذاشته شده، پیشرفت هرکدام را پیگیری نمایید.

بیشتر مطالعه نمایید

تصمیمات بهتری اتخاذ نمایید

با استفاده از گزارش‌های تحلیلی از عملکرد بازاریابی، نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی خود را بهبود ببخشید.

بیشتر مطالعه نمایید

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‌ای که به سادگی میتوان آن را تغییر و یا بسط داد و یا با نرم‌افزارها و سرویس‌های دیگر به سادگی مرتبط ساخت خلاقیت را به سیستم خود تزریق نمایید.

بیشتر مطالعه نمایید

فعالیت کارزار تبلیغاتی برای دعوت به نمایشگاه

سرنخ‌ها را ایجاد و پرورش دهید

کمپین‌های چندکاناله بازاریابی به راه بیاندازید

سرنخ‌های مناسب را از طریق بازاریابی‌های رایانامه‌ای، تلفنی، سمینارها و رویدادها جذب خود نمایید.

مدیریت رویدادها را ساده سازی نمایید

رویدادهای حضوری و غیرحضوری خود را با ثبت سخنرانان، حضار و یا مسائل تدارکات به راحتی مدیریت کنید.

فروش و بازاریابی را همسو نمایید

نمایی واحد از مشتری در سازمان تعریف کنید

یک منبع اطلاعاتی مشترک از مخاطبین، سرنخ‌ها و مشتریان خود را به اشتراک بگذارید تا یک تجربه تکرارپذیر را برای خریداران خود رقم بزنید.

یافته‌های خود را در حین انتقالات ردیابی کنید

یافته‌های خود را در حین انتقال از بازاریابی به فروش و بالعکس با دقت بیشتری ردوبدل نموده و تجربه مشتریان خود را بهینه نمایید.

بهره‌وری را افزایش دهید

با ثبت مستندات تخصصی خود آن‌ها را با همکاران، سرنخ‌ها و مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

نوار ابزار مدیریت ارتباط با مشتری و اطلاعات مشتری بهمراه آدرس بر روی نقشه
لیست بازاریابی جهت نظر سنجی از مشتریان و پاسخ نظر سنجی

تصمیمات بهتری اتخاذ نمایید

بر اولویت‌های بالاتر متمرکز شوید

از ابزارهای هوشمند مانند دسته‌بندی‌کردن پویا جهت هدف‌گیری مخاطبین مناسب، امکان رده‌بندی سرنخ‌ها و مشاهده جزییات تبادلات با مشتریان جهت بوجود آوردن یک تجربه خاص، بهره بگیرید.

نتایج را به صورت لحظه‌ای بسنجید

میزان موفقیت برنامه‌های بازاریابی خود را با استفاده از داشبورد‌ها و تحلیل‌گرهای PowerBI ارزیابی کنید.

نیازهای مشتری را شناسایی کنید

با راه‌اندازی نظرسنجی‌های آنلاین و ردیابی اطلاعات رقبا، نیاز مشتریان خود را بهتر درک کنید و واحد بازاریابی خود را آموزش‌پذیر نمایید.

در بستری نوین و انعطاف پذیر دست به خلاقیت بزنید

به سرعت مطابقت پیدا کنید

از زمان بهترین استفاده را جهت تطابق با بازار نموده و نرم‌افزار را، با استفاده از زیرساخت‌های انعطاف‌پذیری که به شما در توسعه نرم‌افزارهای وب و موبایلی کمک می‌کنند، با نیازهای خود تطبیق دهید.

سیستم خود را بسط دهید

روال‌های کاری بین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود و دیگر نرم‌افزارها و سیستم‌ها را اتوماتیک کنید.

نوآوری را تزریق نمایید

تعاملات خود با مشتریانتان را با در دست داشتن بینشی عمیق و هوشمند، که راهنمای تیم شما به سوی کسب نتایج مطلوب تجاری خواهد بود، متحول سازید.

مغز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در پردازش ابری

مدیریت ارتباط با مشتری را در عمل ببینید

نمایش و دموی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

با ما گپ بزنید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
سهروردی شمالی، خ قندی، ک 16، پ 1، و 20
مشتاق دیدارتان هستیم.

با ما تماس بگیرید​

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

با 86031668-021 تماس بگیرید

درخواست تماس نمایید

اجازه دهید یکی از کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند.

ارسال درخواست